Cum se procedează ?
Pasul 1: Echipamentul se aduce la sediul firmei noastre, unde se întocmeşte o fişă de custodie, în două exemplare, semnată şi ştampilată de firma noastră şi semnată de client. Nu este necesară aducerea accesorilor (geantă, încarcător, etc).
Pasul 2: Se efectuează diagnoza echipamentului. Diagnoza este GRATUITĂ, indiferent de echipament. Acest proces durează 2-3 zile lucrătoare, în funcţie de volumul de lucru al service-ului şi în funcţie de problemele echipamentului. În cazuri excepţionale, acest proces poate dura mai mult. Când se întâmplă acest lucru, vom informa clientul în cel mai scurt timp, comunicându-i noul termen de diagnosticare.
Pasul 3: În urma diagnosticării, se contactează clientul pentru prezentarea problemei descoperite, precum şi a soluţiilor disponibile pentru rezolvarea acesteia. Când este posibil acest lucru, vom încerca întâi reparaţia piesei/pieselor defecte şi doar apoi înlocuirea lor, astfel încât preţurile aferente reparaţiei să fie cât mai mici.
Pasul 4: În cazul în care clientul îşi dă acordul pentru soluţionarea problemei, echipamentul este introdus în service pentru reparaţie. Acest proces durează aproximativ 4-6 zile, în funcţie de volumul de lucru, de problemele echipamentului şi de disponibilitatea pieselor de schimb (dacă este cazul).
Pasul 5: În momentul în care problemele echipamentului au fost soluţionate, asupra echipamentului sunt făcute o serie de teste, pentru a verifica buna funcţionare a acestuia. Acest proces durează aproximativ o zi. În cazul în care echipamentul nu trece testele, clientul este contactat pentru a i se comunica acest lucru şi a i se prezenta soluţiile alternative.
Pasul 6: În cazul în care echipamentul trece testele, clientul este contactat pentru ridicarea echipamentului.

Intervenţii Calculatoare, Laptop-uri, Imprimante, Monitoare, Playstations și altele
Bullet-01  Înlocuirea componentelor defecte Bullet-02  Configurare și optimizare
Bullet-03  Curățare profesională Bullet-04  Configurare și asistență pentru internet și email
Bullet-05  Instalare și configurare programe software. Bullet-06  Configurare rețele
Bullet-07  Înlocuire/reparații surse Bullet-08  Înlocuire/reparații calculator
Bullet-09  Înlocuire/reparații plăci de bază Bullet-10  Înlocuire/reparații coolere procesor
Bullet-11  Înlocuire/reparații plăci video Bullet-12  Înlocuire/reparații HDD (hard disk drive)
Bullet-13  Înlocuire/reparații CD/DVD writer Bullet-13  Curățare praf, schimbare pastă procesor calculator/laptop
Bullet-13  Înlocuire/reparații cabluri calculator Bullet-13  Webdesign
Bullet-13  Și multe altele, doar pentru dumneavoatră!

Intervenţii Software
Bullet-01  Diagnosticare Bullet-02  Consultanță Bullet-03  Devirusare
Bullet-04  Instalare drivere Bullet-05  Reinstalare sisteme de operare Bullet-06  Recuperare date

CLIENTII NOSTRI